Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Jobba hos oss

Ibland dyker det upp kortare eller längre vikariat hos oss.

Barn sitter på en bänk ute på gården. Barn sitter på en bänk ute på gården. Foto: Claudia Fried

Är du intresserad av att arbeta hos oss är du välkommen att skicka ett cv samt ett personligt brev till oss. Berätta lite om vem du är och vad du har arbetat med förut samt vad du brinner för inom detta yrke.

I vårt arbete att verka för en trygg och säker miljö för våra elever och anställda arbetar vi aktivt för att förebygga våld och kriminalitet. Vi vill därför att du till anställningsintervjun, i Haninge Kommun, tar med följande utdrag från Polisens belastningsregister: ”Kontrollera egna uppgifter”,

Ert intyg får inte öppnas innan er intervju med Haninge Kommun. Då anses det som ogiltigt.

Belastningsregister

Kontakta vår rektorsassistent,